Museu i centre d'interpretació de la Guerra Civil a l'Hospitalet de l'Infant

Dilluns, 27 de febrer de 2017

Sala de Graus de l'ETSAR. 9.30h

El proper dilluns 27 de febrer a les 9:30h, l'estudiant Joel Ametllà Pla present el seu Projecte Final de Carrera a la Sala de Graus.

El projecte consisteix en la recuperació i ordenació de l'antiga parcel·la de l'estació del ferrocarril de l'Hospitalet de l'Infant.  S'aprofita la centralitat que ocupa l'emplaçament respecte a la ciutat, proposant un Museu i Centre d'Interpretació de la Guerra Civil i la reconversió de l'antiga línia ferroviària en una via verda que connecti la ciutat amb el Coll de Balaguer i les restes de la Guerra Civil que allí romanen.

El tribunal d'evalucació del Projecte Final de Carrera estarà constituït per el president Dr. Jordi Sardà Ferran, Secretari Dr. Arturo Frediani Sarfati, Primer vocal Dr. Josep Maria Toldrà Domingo i el Segon Vocal Arquitecte Ramón Fité i Font.