Del Palau a la Muralla

Dilluns, 27 de febrer de 2017

Sala de Graus de l'ETSAR. 12.00h

El proper dilluns 27 de febrer a les 12:00h, l'estudiant Indíbil Solans Ibañez presentarà el seu Projecte Final de Carrera a la Sala de Graus.

El projecte es situa en el casc antic de Terol, concretament en el que fou el Palau dels Marquesos de la Canyada, al costat de la Catedral Mudèjar. Aquest palau, o allò que queda, es rehabita com Escola de Belles Arts. Des del Palau i fins més enllà de la muralla es projecta el Nou Carrer Ayora, que obre un nou accés al casc històric de la ciutat. En el altre extrem del Nou Carrer Ayora, en extramurs, aprofitant l’esquelet d’un edifici que mai s’ha utilitzat, la Residència Universitària, que exerceix com a Nova Porta al Terol Medieval.

El tribunal d'evalucació del Projecte Final de Carrera estarà constituït per el president Dr. Arturo Frediani Sarfati, Secretari Dr. Jordi Sardà Ferran, Primer vocal Dr. Miquel Àngel Sala i el Segon Vocal Arquitecte Antonio Pérez Sánchez.